Hej!
Jag heter Ronja, är 18 år och bor utanför Umeå. För fyra år sedan konfade jag mig själv på Fjällkonfa, och det ska bli så kul att få komma tillbaka igen nu! Jag tar alldeles strax studenten, men utöver det gör jag massa andra saker också. Jag tränar jujutsu och är tränare åt ett gäng små kids som springer runt överallt. Jag sjunger i kör och jobbar dessutom som hamburgarflippare. Tro det eller ej, men trots allt det så är det i fjällen jag älskar att vara mest. Att åka snowboard är nog bland det bästa jag vet, men en heldag med skoter och solgrop uppe på någon fjälltopp slår också väldigt högt. Samtidigt är sommaren i fjällen helt fantastisk. Att få sitta uppe på en topp och blicka ut över hela vägen man tagit sig upp, eller bada i någon liten fjällsjö, är verkligen svårt att slå. Snart möts vi på fjällgården för 2,5 helt fantastiska veckor tillsammans. Glöm inte solskydd, myggmedel eller regnjacka! Ta hand om er, passa på att krama dem ni har nära, så ses vi snart!

