Hallå eller!
Mitt namn är Levi och jag har fått äran att vara den första ledaren som presenterar sig! Jag är 19 år gammal, bor i Mölndal utanför Göteborg och det här är mitt andra år som ledare på Fjällkonfa. Själv gick jag konfades jag här för fyra år sedan, så jag vet precis vilka underbara veckor vi har framför oss. Förutom att jag snart tar studenten så älskar jag att ha mycket för mig. Speciellt träning, musik och vänner får mig att må toppen. Och passande nog så älskar jag att vistas i naturen och fjällen, åka skidor på vintern och vandra på sommaren. På gymnasiet har jag gått estet-musik där jag fått spela en massa musik i tre års tid och utanför skolan spelar jag även trombon i två storband, vilket jag tycker är så oerhört kul! Under lägret så kommer det vara jag som håller i musiken på andakterna. Där får musiken bli ett sätt för oss att uttrycka vad vi känner och sätta ord på det som är svårt. Om ni konfirmander spelar musik så, spelar jag gärna tillsammans med er under lägret. Jag är så oerhört taggad att få träffa er, alla konfirmander, skratta en massa och få massa underbara minnen tillsammans. Glöm inte att gå lite i era kängor och ta hand om er till vi ses i Hemavan! Som vi säger i Göteborg: ”Ha de gött!”
//Levi Lundberg

